keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Keskiviikon Kevätpäivä

Keskiviikon Kevätpäivä!



Tänään herättiin vasta kun aurinko jo paistoi kunnolla ikkunoista sisään,mulla kyllä oli aamu 7 kello soimassa mutta en ollut kuullut sitä taikka sitten olin vain torkuttanut sitä. Pakkasmittari näytti  yli -10 astetta pakkasta.  Eilen mentiinkin jo ennen 11 nukkumaan. Maiju meni siinä 8-9 välillä nukkumaan. oon ollut nyt viimeisen viikon aikana tosi väsynyt. Aika hyvin jos  sinne 11 on jaksanut valvoa. Mutta toki se on mukava kun herää jo silloin kun on vielä pimeää. Aamukahvi aamun hämärinä tunteina,kera facebookin. Hmmh.. Kuullostipa öö no ei niin kovin hyvältä  =).




Siitä on aikaa kun viimeksi olen tänne rustaillut mutta nyt siihen toivottavasti tulee muutos. 
Olen tykästynyt nyt vähän enemmän tähän netti-kirjoitteluun,ja aikakin suo toivottavasti minulle sen mahdollisuuden että pääsen tänne vähän "valottamaan" teille tätä meidän arkea.



Tässäpä tämä minun ainut ja tärkein rakkauteni on.
Kesäkuun 19 päivä täyteen tulee 2 vuotta. 



Maiju <3


Aika kuluu kamalan nopeasti,tuntuu että Pikku-tytöstä on jo tullut niin Iso-tyttö pienessä ajassa,vastahan se oli pieni käärö LPKS:n synnytysosastolla. Ja sitten taas toisaalta huomaa että itse ei ole muuttunut suuntaan taikka toiseen.
Mutta jokainen hetki mitä on koettu Maijun kanssa on ollut erittäin tärkeä ja saan olla ylpeä että olen tuon pikku neidin äiti. <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti